Misselijk

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
elizabeth27
Berichten: 470
Lid geworden op: 13 okt 2013, 11:54

Re: Misselijk

Bericht door elizabeth27 »

hoi,

Dacht eens even horen hoe t met je gaat. Ik hoop dat je je iets beter bent gaan voelen.
Hier nog wel misselijk met vlagen. Sterkte!
MarionJE
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 mei 2016, 20:38

Re: Misselijk

Bericht door MarionJE »

Hoi Elizabeth,
Ik wacht op de uitslag, van het bloedprikkken, ben onlangs verhuisd en het duurt hier allemaal wat langer.
Ik ben maandag wezen prikken.

Op mijn vorige adres wist ik het de volgende dag al.
Heb pilletjes van de dokter gekregen voor de misselijkheid, want dat is nog steeds knudde.

Ook ben ik behoorlijk depressief, weet niet of dat ook daardoor komt.
Heb ik altijd wel wat in het najaar en de verhuizing heeft er natuurlijk ook niet goed aangedaan.
Ik ben naar een andere plaats verhuisd.

Kortom ik heb het even heel moeilijk.
Bedankt voor je belangstelling.
( eten staat me nog steeds heel erg tegen, vooral warm eten)
elizabeth27
Berichten: 470
Lid geworden op: 13 okt 2013, 11:54

Re: Misselijk

Bericht door elizabeth27 »

Best ook veel tegelijk allemaal! En als je je dan ook nog k..... voelt, maakt t er ook niet beter op. Depressief zijn/voelen kan ook heel goed door je schildklier komen. Tel daarbij een verhuizing op ( een van de meest stressvolle situaties in een mensenleven) en je misselijkheid dan heb je een aardig pakketje.

Ik ben ook gewend dat als ik bloed prik dat ik of dezelfde dag nog de uitslag heb of de dag erop. Vandaag ook bloedgeprikt maar omdat ik maandag weer een afspraak heb met de huisarts, weet ik niet of ik t nu eerder te zien krijg.

Hopelijk heb jij nu gauw de uitslag en kan er een plan de campagne gemaakt worden. Beterschap!
MarionJE
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 mei 2016, 20:38

Re: Misselijk

Bericht door MarionJE »

Dankjewel Elizabeth, voor je bericht. Doet me goed. Voel me erg alleen op het moment.
MarionJE
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 mei 2016, 20:38

Re: Misselijk

Bericht door MarionJE »

Mijn waarden
TSH 5.1
FT4 21,3
Plaats reactie