Geranda met klachten en vragen

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Geranda met klachten en vragen

Bericht door laura »

Dat valt heel erg mee.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Smootylama
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2018, 17:17

Re: Geranda met klachten en vragen

Bericht door Smootylama »

laura schreef: 20 dec 2018, 22:48 Dat valt heel erg mee.
Nou inderdaad, daar ben ik dan ook erg blij mee.
Smootylama
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2018, 17:17

Re: Geranda met klachten en vragen

Bericht door Smootylama »

Verdikkie, net gebeld dat de capsule die ik daags vooraf gaande aan de scan moet innemen niet leverbaar is. Dus nu gaat 't niet door de 28ste. Nog geen nieuwe datum gekregen maar 't word ieder geval volgend jaar..
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Geranda met klachten en vragen

Bericht door laura »

hoi Geranda,

Dat is wel heel kwalijk.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Smootylama
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2018, 17:17

Re: Geranda met klachten en vragen

Bericht door Smootylama »

laura schreef: 24 dec 2018, 14:57 hoi Geranda,

Dat is wel heel kwalijk.
Ja, ik baal hier ook flink van.
Teun
Berichten: 1070
Lid geworden op: 01 jul 2015, 15:02

Re: Geranda met klachten en vragen

Bericht door Teun »

Jammer dat men niet eerder heeft gekeken of die capsule voorradig was, nu met die feestdagen ertussen krijg je dit soort vervelende dingen. Sterkte met wachten.
Smootylama
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2018, 17:17

Re: Geranda met klachten en vragen

Bericht door Smootylama »

Teun schreef: 24 dec 2018, 18:28 Jammer dat men niet eerder heeft gekeken of die capsule voorradig was, nu met die feestdagen ertussen krijg je dit soort vervelende dingen. Sterkte met wachten.
Nou inderdaad, wat je zegt.
Dank je wel, even doorbikkelen.
Smootylama
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2018, 17:17

Re: Geranda met klachten en vragen

Bericht door Smootylama »

Nieuwe scan staat gepland op 4 januari. Dus capsule halen op 3 januari. Na de scan ook behandel gesprek. Vorige keer niet gehad, dus betekend dat, dat ze er al van uit gaan dat er behandeling nodig is???
Teun
Berichten: 1070
Lid geworden op: 01 jul 2015, 15:02

Re: Geranda met klachten en vragen

Bericht door Teun »

Nee dat denk ik niet. Men gaat een scan maken om de schildklier goed in beeld te brengen, met een beetje geluk is de uitslag bij je afspraak bekend en zal men dit bespreken. Aan de hand hiervan en je waardes zal men het behandelplan bespreken en eventueel starten.
Probeer je er ne even bij neer te leggen en wees blij met de afspraak die er gelijk al staat. Je weet dan in ieder geval waar je aan toe bent.
Zet al je onduidleijkheden en vragen op papier en neem als het kan iemand mee die extra oren heeft. Dit mede omdat ik heel veel spanning in je verhaal lees en je daardoor soms dingen niet hoort die er gezegd worden doordat er een blokkade ontstaat. Sterkte.
Smootylama
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2018, 17:17

Re: Geranda met klachten en vragen

Bericht door Smootylama »

Teun schreef: 28 dec 2018, 13:54 Nee dat denk ik niet. Men gaat een scan maken om de schildklier goed in beeld te brengen, met een beetje geluk is de uitslag bij je afspraak bekend en zal men dit bespreken. Aan de hand hiervan en je waardes zal men het behandelplan bespreken en eventueel starten.
Probeer je er ne even bij neer te leggen en wees blij met de afspraak die er gelijk al staat. Je weet dan in ieder geval waar je aan toe bent.
Zet al je onduidleijkheden en vragen op papier en neem als het kan iemand mee die extra oren heeft. Dit mede omdat ik heel veel spanning in je verhaal lees en je daardoor soms dingen niet hoort die er gezegd worden doordat er een blokkade ontstaat. Sterkte.

AH juist op die manier. Mijn man gaat mee, dus de dubbele oren zijn geregeld. De spanning die je leest komen van het feit dat ik hoop dat een eventuele behandeling van de schildklier klachten een eind zal maken aan mijn paniekaanvallen. De vorige keer dat ik een schildklier scan had, moest ik voor de uitslag een paar dagen later naar mijn internist. En was er niet direct een gesprek na de scan.
Plaats reactie