Wanneer uitslag bloedprikken? (antistoffen)

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Plaats reactie
Anne123
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2014, 19:34

Wanneer uitslag bloedprikken? (antistoffen)

Bericht door Anne123 »

Weet iemand hoe lang het duurt het voor de uitslag van bloedonderzoek bekend is? Er geprikt op antistoffen. Volgens de huisarts zou het net als bij de tsh en de ft4 een paar dagen duren voor de uitslag er is. Het is nu al meer dan een week geleden en ze zeggen dat de uitslag er nog niet is. Nu zegt de huisarts ineens dat dit normaal is. Omdat het niet de eerste keer is dat de huisarts ‘van gedachten verandert’ en ik al een paar keer gebeld heb, vraag ik hier maar eens wat hierin een normale wachttijd is. Ik begin dus ook een beetje ongeduldig te worden;) Alvast enorm bedankt voor het antwoorden! Vriendelijke groet van Anne
Gebruikersavatar
Nathalie46
Berichten: 99
Lid geworden op: 11 sep 2013, 16:12

Re: Wanneer uitslag bloedprikken? (antistoffen)

Bericht door Nathalie46 »

Bij duurt het altijd 1 of 2 dagen voordat de uitslag er is dat was ook toen er antistoffen werden geprikt.
In sept 2012 Graves geconstateerd binnen een paar dagen na bezoek aan huisarts. Behandeling titreren omdat ik extreem reageerde op schildklierhormoon. PTU afgebouwd tot 2x daags 25mg. In okt 13 waardes TSH 1,57 en T4 14,6. Jan 14 1,18 en 15,3.
Anne123
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2014, 19:34

Re: Wanneer uitslag bloedprikken? (antistoffen)

Bericht door Anne123 »

Bedankt voor je reactie!
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Wanneer uitslag bloedprikken? (antistoffen)

Bericht door laura »

hallo Anne,

Bij mij gaat het ook snel. Ik bel altijd na twee dagen.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Anne123
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2014, 19:34

Re: Wanneer uitslag bloedprikken? (antistoffen)

Bericht door Anne123 »

Laura, jij ook bedankt voor je reactie!
Inmiddels is de uitslag er. Ik hoorde via via dat iemand anders deze keer ook lang moest wachten, over de reden is men (huisarts, lab) helaas onduidelijk. Gelukkig is bij mij verder niets gevonden.
Plaats reactie