Euthyrox uit Roemenië? Waarom?

Levothyroxine (thyrax, euthyrox, eltroxin), cytomel, schildklierremmers (strumazol, PTU), medicijnen schildklierkanker, en wisselwerkingen
Guido01
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 okt 2016, 18:08

Re: Euthyrox uit Roemenië? Waarom?

Bericht door Guido01 »

High allemaal

Tja dat gerommel met adressen begrijp ik ook niet en das vreemd maar goed als het maar werkt...Maar goed het gaat alleen maar steeds over geld, geld en geld helaas.. Keek gisterenavond weer op t.v en daar zag je dat apothekers ook al tekort hadden aan andere medicijnen... zucht.... dus het staat niet op zich.
Kiek
Berichten: 6738
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Euthyrox uit Roemenië? Waarom?

Bericht door Kiek »

Thyrannoyed, je hebt gelijk!
Het komt uit Darmstadt.
Uit één fabriek.

Hoezo Lyon Frankrijk?
Dit voorjaar is inderdaad een grote lading pillen uit Frankrijk gehaald om het gat te vullen, zo vertelt Merck zojuist.
Daar is mogelijk de spraakverwarring ontstaan.

Door je volharding weten we nu dus beter!
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Paulet
Berichten: 102
Lid geworden op: 10 feb 2017, 21:54

Re: Euthyrox uit Roemenië? Waarom?

Bericht door Paulet »

Hallo allemaal,
Een beetje mosterd na de maaltijd, vrees ik (ben nieuw op dit forum). Maar ik wil nog even melden bij dit item dat ik een tijdje Euthyrox slikte en alle landen/talen wel zo'n beetje gehad heb. En dat ik de switch elke keer wel weer voelde. Dat betekent dus dat de verschillende doosjes/pilletjes toch echt een wat andere inhoud hebben.
Ik had er een discussie over in de apotheek, daar werd gezegd dat dat, gezien hetzelfde registratienummer op de verschillende doosjes, niet kon. Maar het was toch echt zo, geen inbeelding. Bij wisseling kreeg ik dan een soort ijzersmaak in mijn mond en ik voelde me gewoon een aantal dagen niet goed. Op een gegeven moment heb ik aangegeven alleen nog maar 1 taal/land (de Franse) te willen, ik voelde me namelijk net een proefkonijn. Gelukkig hebben ze dat verzoek toen ingewilligd.
Plaats reactie