Bericht
door Jeannette » 20 okt 2018, 11:39
Bedankt dames, ik ben erg blij met deze ontwikkeling(en)!
En toch hè, blijft er een slingertje nervositeit sluimeren. Overdag niet erg opvallend aanwezig (ben wel schrikachtig) en ben ik lekker bezig met van alles en nog wat. Eind van de middag voel ik de onrust/nervositeit wat opkomen, maar schenk er niet echt aandacht aan. Maar in de loop van de avond wordt het best vervelend. Niet echt heel erg, maar genoeg om ergens van binnen een soort angst aan te raken. Angst is eigenlijk een te groot woord, maar ik weet geen betere omschrijving. Ik ben huiverig om weer zo beroerd te worden. Nu ik het zit in te tikken denk ik, je moet jezelf niet zo druk maken! Maar dat is het niet, ik roep het niet zelf op. De nervositeit trekt aan en dat roept de angst/huivering op. En dat kan ik maar moeilijk loslaten. Mijn eetlust is ook nog niet erg teruggekomen, al kan ik wel wat meer eten dan de afgelopen weken.
's Morgens als ik wakker word is het er ook, in lichte mate. Wat onrustig, een licht trillerig gevoel van binnen, af en toe een soort schokgevoel in m'n lijf/spieren, bewegingsdrang in mijn benen. Zodra ik opsta, verdwijnt dat vrij snel naar de achtergrond. Ik slaap wel goed.
Allemaal niet onoverkomelijk, maar ik vind het toch erg vervelend en belastend. Zouden dit naweeën zijn van het hyperen de afgelopen twee weken? Van het overslaan en verlagen van de dosis (twee maal)? Een gevolg van weer opnieuw de balans vinden? Lastig dit...
Setpoint: TSH 1,85/FT4 17,6
Thyrax
04-12-2018: TSH 2,55/FT4 16 (->118,75 mcg)
02-01-2019: TSH 3,62/FT4 15,2 (->125 mcg)
26-02-2019: TSH 2,26/FT4 18,2 (ma/do/za 118,75 - di/woe/vrij/zon 125)
06-06-2019: TSH 0,9/FT4 17,2 (118,75 mcg)