Dosering Tirosint 100 mcg

Levothyroxine (thyrax, euthyrox, eltroxin), cytomel, schildklierremmers (strumazol, PTU), medicijnen schildklierkanker, en wisselwerkingen
Paulet
Berichten: 102
Lid geworden op: 10 feb 2017, 21:54

Re: Dosering Tirosint 100 mcg

Bericht door Paulet »

Ok dan... (sterkte!)
elizabeth27
Berichten: 470
Lid geworden op: 13 okt 2013, 11:54

Re: Dosering Tirosint 100 mcg

Bericht door elizabeth27 »

Bijna 3 jaar tirosint geslikt en laatste half jaar 100mcgr. Ik heb ook periodes met de ene dag topfit ( ik kan de hele wereld aan) vervolgens de volgende dag het gevoel als of ik de hele wereld op m n rug mee moet torsen. Het is nooit doorlopend halleluja helaas. Altijd is er er hier en daar wel een balansverstoring, is het niet door een ophoging of verlaging dan wel door stress etc.

Wat ik wel geleerd heb, is niet altijd naar oorzaak of redenen waarom te zoeken, kost vaak veel negatieve energie. In theorie klinkt dat makkelijker dan in praktijk..... maar ik merk dat het me rust geeft. En nee, ik heb ook graag antwoorden en analyseer me t liefst rond....ik ken/ben mijn eigen valkuil.

Dus misschien is deze mindset ook wel een eyeopener voor jou. Ik focus me nu op wat goed gaat/ wat lukt/waar krijg ik positieve energie van. Ik ben nog maar een beginnende leerling dus het is met vallen en opstaan.
Paulet
Berichten: 102
Lid geworden op: 10 feb 2017, 21:54

Re: Dosering Tirosint 100 mcg

Bericht door Paulet »

Hoi Elizabeth,

Tja, ik krijg in dit geval juist negatieve energie van een passieve houding. Hoe je omgaat met dingen is ook weer voor iedereen anders en hangt ook nog s af van je levensfase, mood, onderwerp etc.
Inmiddels zijn er 8 aangebroken foute strips onderweg naar Zwitserland, voor nader onderzoek. Ben benieuwd, al vermoed ik dat het niks gaat opleveren. Niet omdat het niet aan de strips zou liggen, maar omdat dat waarschijnlijk zeer moeilijk aantoonbaar is, denkt de leek dan... Jullie horen het in ieder geval nog!
Groetjes
elizabeth27
Berichten: 470
Lid geworden op: 13 okt 2013, 11:54

Re: Dosering Tirosint 100 mcg

Bericht door elizabeth27 »

Als actie jou goed doet, moet je het zeker niet laten.
Ben wel benieuwd of er nog wat uit komt.
Inderdaad zal de levensfase er ook wel mee te maken hebben bij mij, ha,ha
Hoop dat er voor jou wat duidelijkheid komt!
Paulet
Berichten: 102
Lid geworden op: 10 feb 2017, 21:54

Re: Dosering Tirosint 100 mcg

Bericht door Paulet »

Hallo allemaal,

Ik meld hier nog even dat er niks is uitgekomen, helaas. De pillen zijn grondig onderzocht. Tja, jammer dat ik er niks van weet en er niet naast gestaan heb, ik blijf erbij dat de ene pil/strip de andere pil/strip niet is. Maar ik had al zo'n vermoeden dat er niks uit het onderzoek naar voren zou komen.
Weten we ook weer. Toch voor mezelf mijn best gedaan.

Groetjes.
Plaats reactie