Topic: ervaringen nieuwe formule Euthyrox

Levothyroxine (thyrax, euthyrox, eltroxin), cytomel, schildklierremmers (strumazol, PTU), medicijnen schildklierkanker, en wisselwerkingen
laura
Contacteer:

Re: Ervaringen nieuwe formule Euthyrox

Bericht door laura »

laura schreef: 15 aug 2019, 12:52 Ik slik ook nog oude formule en hoop ook dat ik in één keer mijn beide doseringen in de nieuwe formule krijg.
Dit schreef ik 15 augustus 2019.
Uiteindelijk heb ik een aantal maanden 125 nieuwe formule en 137 oude formule geslikt.
Sinds twee weken slik ik alleen nieuwe formule.

Met bloedprikken was er niets bijzonders aan de hand.
Ook voel ik me goed.
Behalve dat ik moe was toen ik een paar maanden alleen 125 probeerde.
Dat werd toen weer 125 / 137.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
laura
Contacteer:

Re: Overstap van nieuwe Euthyrox naar Teva

Bericht door laura »

Ecitah schreef: 22 sep 2020, 16:05 Ik weet niet wat ik moet doen omdat ik na 6 weken aan de Teva gewoon begon te hyperen terwijl mijn waarden niet hyper zijn. Zal ik zo doorgaan met afbouwen omdat de Teva wellicht sterker werkt? Zijn hartbonzen hartkloppingen en hartoverslagen een teken van hyperen?
hallo Ecitah,

Ik heb je bericht samengevoegd met een ander topic over de nieuwe formule van euthyrox.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
hap

Re: Topic: ervaringen nieuwe formule Euthyrox

Bericht door hap »

Hallo allemaal, even een up date.
De overgang van euthyrox naar Thyrax is voor mij een hele verbetering geweest. Na overleg met endo de dosis met 6.25 mcgr. Verhoogd en nu weer in november prikken en kijken hoe het gaat.
Sinds ik van de euthyrox af ben zijn mijn darmproblemen verdwenen. Dit was echt de boosdoener.

Hoop dat het zo blijft in de toekomst. Er zullen altijd wel dagen zijn dat het niet gaat zoals je wilt, maar daar valt mee te leven.

Mvrg. Hap.
Plaats reactie