Wat is er aan de hand met thyrax?!

Levothyroxine (thyrax, euthyrox, eltroxin), cytomel, schildklierremmers (strumazol, PTU), medicijnen schildklierkanker, en wisselwerkingen
Gal
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2015, 21:53

Re: Wat is er aan de hand met thyrax?!

Bericht door Gal »

Het moet zijn genoemd onder Australië Denemarken Nieuw-Zeeland en Nederland. dat in 2011, de 'GSK' bedrijf produceert de Eltroxin- (medicen voor schildklier) op grote schaal gebruikt in Israël. was overgenomen door 'Aspan'.
Daar, evenals hier, niets was vermelding aan de patiënten. noch waarschuwing!
Met een kleine verschil: het verpakking bleef gelijk, maar de pil was gebaseerd op een andere formule. (Ik moet toegeven dat het merk "Aspan" werd steeds verfijnd met de jaren. ik vroeg me af ​​hoeveel landen Vallen zullen Vallen in hun val!!!)
In Israël duizenden mensen raakten gewond en kreeg ernstige mentale en fysieke bijwerkingen, opgenomen doden en abortussen.
In Nederland is het maar het begin, We moeten snel actie nemen en stoppen met dit lijden/medness.
Het grootste absurditeit dat wij betalen in die tussentijd voor dit gifpil.

Minister van Volksgezondheid is gezond, terwijl wij, de belastingbetalers, met andere woorden degenen die haar salaris betaalt, om thuis te zitten en lijden.
Het wordt tijd dat ze neemt dingen in haar hand.
of is ze ook betrokken bij deze financiële corruptie?? ............
Gelooft u werkelijk dat het komt omdat van de verpakking. Is the old formula of the thyrax is vanished after so many years, really. can not be reproduce?!

De enige medicijn die er bestaat in Nederland als alternatief voor de Thyrax is De Euthyrox. maar helaas is het niet geschikt voor ons allemaal.
Ik roep schildklier patiënten en hun families, in feite roep ik iedereen
(vandaag de medicijnen voor de schildklier ziekte Werden uitgewisseld, morgen voor een anders ziekte.)

Wij moet zo snel mogelijk een datum vast stellen voor een demonstratie!!!!

laat de massa's niemand onze "lichamelijke mishandeling voor maar paar centjes".

Sincerely
Gal

Iemand die ernstig getroffen door Thyrax en Euthyrox!!!!
Plaats reactie