Duizelig door Euthyrox?

Levothyroxine (thyrax, euthyrox, eltroxin), cytomel, schildklierremmers (strumazol, PTU), medicijnen schildklierkanker, en wisselwerkingen
Plaats reactie
rinskje
Berichten: 133
Lid geworden op: 21 feb 2015, 16:39

Duizelig door Euthyrox?

Bericht door rinskje »

Ik ben deze week overgestapt op Euthyrox en ben sinds 3 dagen duizelig. Heel erg vervelend. Kan dit te maken hebben met Euthyrox of is dat onzin?
Kiek
Berichten: 6739
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Duizelig door Euthyrox?

Bericht door Kiek »

Hallo Rinskje,

Duizelig zijn is geen onzin. En knap vervelend.
Maar ik kan niets logisch verzinnen dat verband houdt met Euthyrox.

Heb je hier ook last van als je waarden veranderen?
Zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Dag!
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
rinskje
Berichten: 133
Lid geworden op: 21 feb 2015, 16:39

Re: Duizelig door Euthyrox?

Bericht door rinskje »

Hoi Kiek,
Ik ben wel eens drraiduizelig, maar dan knapt het op na een uur ofzo en het komt gelukkig maar zelden voor tegenwoordig. Nooit dagen achtereen. Heel rot is het.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer ik het had en of het bij mij gebeurt met wisselende waarden.

Als je gaat zoeken op "duizelig en euthyrox" krijg je wel meer meldingen (internet), maar kijkend naar de samenstelling van de tabletten lijkt me dat redelijk onwaarschijnlijk.

Dank je wel voor je reactie!
Fijne dag,
Rinskje
Rick
Berichten: 335
Lid geworden op: 17 feb 2015, 09:56

Re: Duizelig door Euthyrox?

Bericht door Rick »

Voordat ik met schildkliermedicijnen (thyrax) startte, was ik met name met sporten erg duizelig. Het was ook de reden dat ik bij m'n HA belandde: 2x van de racefiets afgedonderd, af en toe werd het me letterlijk zwart voor de ogen.
Na bloedonderzoek bleek een diepe hypo. Eenmaal goed ingesteld was de duizeligheid over.
Afgaand op mijn eigen ervaringen zou ik het daar in zoeken: opnieuw goed ingesteld raken op euthyrox.
Deze link geeft aan dat je lichaam één tot twee weken nodig heeft om te wennen:"http://euthyrox.nl/verschil-euthyrox-en-thyrax/
rinskje
Berichten: 133
Lid geworden op: 21 feb 2015, 16:39

Re: Duizelig door Euthyrox?

Bericht door rinskje »

Dank je wel Rick!
Kiek
Berichten: 6739
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Duizelig door Euthyrox?

Bericht door Kiek »

Hallo mensen,

Bij teksten zoek ik prompt naar de schrijver, of naar een instantie, zoals nu ook achter de tekst van euthyrox.nl.
Dat is mijn gekkigheid.
Wat hier opvalt zijn taalfouten en de bijbehorende rommelreclame.
Niet passend bij zo'n miljardenbedrijf als de producent van Euthyrox.

Iedere click op de link genereert geld voor de eigenaar van de link.
Daarom via SIDN op zoek gegaan naar de eigenaar.

(' 12.15 h. k Heb de gegevens verwijderd. Eenvoudig via SIDN te achterhalen door het e-mail adres te Googlelen.)

Bij zoeken op Euthyrox komt euthyrox.nl te voorschijn op de eerste bladzijde van Google.
Prima dat mensen zoeken naar een bron van inkomsten.
Maar voor de tekst lijkt niemand verantwoordelijk.

Dag!
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Plaats reactie