Genezen van Graves?

Als je schildklier te veel hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als block/replace, titratie, radioactief jodium en operatie
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3601
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Genezen van Graves?

Bericht door laura »

Ariane, hoe gaat het met jou?
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Senseo
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2014, 17:04

Re: Genezen van Graves?

Bericht door Senseo »

Al een tijdje geleden dat ik op dit forum rondhing, kennelijk is er een cleanup geweest want ik kon niet meer inloggen.
Dus maar een nieuw account aangemaakt.

Wilde alleen maar zeggen dat ik na 2 x een jaar "block and replace" en daarna de slok, me echt weer helemaal toppie voel.
Nu, is 1,5 jaar na de slok, en ben dus veroordeeld tot iedere dag een pilletje Thyrax, maar als dat het ergste is...

Zal in een nieuw draadje proberen mijn geschiedenis op beknopte wijze neer te zetten...

Groet Jilles
Gebruikersavatar
Jenny
Berichten: 256
Lid geworden op: 12 sep 2013, 18:24

Re: Genezen van Graves?

Bericht door Jenny »

Ha, Senseo,

Fijn dat jij ook je goede dingen met ons wilt delen. Ik kijk uit naar je verhaal.
Je moest je inderdaad opnieuw aanmelden, het oude forum is verdwenen. Dankzij Suze is er weer een nieuw forum.
Daarom is het fijn wanneer jij je verhaal weer wil doen.
Graves' diagnose sinds 2001. Na medicijnkuur hypo geworden. Oogziekte van Graves is behandeld in het AMC. Mijn Graves' Story is te lezen op http://www.duijfathome.nl/graves
Afbeelding
Plaats reactie