Is sk nu toch te snel?

Als je schildklier te veel hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als block/replace, titratie, radioactief jodium en operatie
Plaats reactie
Bep
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 okt 2013, 09:37

Is sk nu toch te snel?

Bericht door Bep »

Bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door Bep op 12 dec 2013, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Bep
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 okt 2013, 09:37

Re: Is sk nu toch te snel?

Bericht door Bep »

Bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door Bep op 12 dec 2013, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jenny
Berichten: 256
Lid geworden op: 12 sep 2013, 18:24

Re: Is sk nu toch te snel?

Bericht door Jenny »

Nee, je vraag is niet onduidelijk, maar het is nog niet zo druk op dit nieuwe schildklierforum. Bovendien is december een drukke maand en dan zie je vaker dat er niet zo snel wordt gereageerd.
Ik kan je ook niet helpen met je vraag, want alleen bloedprikken laat zien of je FT4 te hoog is en jij dus teveel Thyrax slikt. Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen last hebben van de kleur en vulstoffen van Thyrax, maar of dat maagklachten zijn weet ik niet. Je zou dan Euthyrox kunnen overwegen. Maar zonder bloedprikken je dosis verlagen zou ik niet doen. En ook niet zoveel in een keer, ik zou het in kwart tabletjes doen.

Ik heb zelf ook maagklachten, maar weet de oorzaak niet, want ik wil geen slang slikken. Ik slik Omeprazol en heb iets voor wanneer ik een reflux heb.
Ik hoop dat jij er uit komt, want je klachten lijken meer richting hypo te gaan dan naar hyper. Wel vreemd dat je dan ook afgevallen bent.
Graves' diagnose sinds 2001. Na medicijnkuur hypo geworden. Oogziekte van Graves is behandeld in het AMC. Mijn Graves' Story is te lezen op http://www.duijfathome.nl/graves
Afbeelding
Bep
Berichten: 54
Lid geworden op: 17 okt 2013, 09:37

Re: Is sk nu toch te snel?

Bericht door Bep »

Bedankt Jenny
Plaats reactie