Vraag

Als je schildklier te veel hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als block/replace, titratie, radioactief jodium en operatie
Plaats reactie
joyce84
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2013, 03:28

Vraag

Bericht door joyce84 »

Hallo,

Ik loop al geruime tijd met klachten die mij doen denken aan hypertheroide.

Heel erg zweten vooral s'achtens. ik slaap nu nog steeds met het raam een stukje open.
Gewichtsverlies ( circa 2 a 3 kilo in minder dan 2 weken tijd )
Hartoverslagen/hartkloppingen
trillende vingers
spierzwakte
moe


En hele vervelende oogklachten, ( niet de symptomen van graves ) maar vlekken zien etc.

Nu ben ik een aantal maanden terug toevallig geprikt op TSH ( hoorde bij een standaard bloedonderzoek )

Is het nu zinvol weer mijn bloed te laten prikken want omdat het eigenlijk nog best kort geleden is dat het is gebeurd en de waarde toen wel goed was? Of kan het niet dat het nu niet goed is?

Morgen een afspraak staan bij de huisarts dus misschien kan ik het dan aankaarten.
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3601
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Vraag

Bericht door laura »

hallo Joyce,

Wanneer is je bloed geprikt? En hoe was de tsh-waarde toen?
Ik zou het zeker aankaarten bij je huisarts.

Donkere vlekken voor m'n ogen herken ik ook wel uit die tijd (ik was ooit hyper).
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
joyce84
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2013, 03:28

Re: Vraag

Bericht door joyce84 »

Ik weet de waarde zo even niet meer maar die was ''oke'' dus niet dat het ( denk ik ) helemaal op peil was want de huisarts zei ie opzich(?) wel oke was wat in mijn oren klinkt als niet helemaal goed maar dat kan ik dus ook mis hebben.

Maar ik kan het aan hem vragen morgen nu ik er toch heen moet.

Die vlekken is heel erg hinderlijk en vervelend en daarnaast ook het zweten en afvallen en dus zeker de moeite waard het te bespreken.
Plaats reactie