Net zwanger! dosering en ervaringen

Plaats reactie
ilsesaxofoon
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2016, 13:06

Net zwanger! dosering en ervaringen

Bericht door ilsesaxofoon »

Hoi allemaal,

ik ben er afgelopen week achter gekomen dat ik zwanger ben! Superfijn! Het heeft even geduurd.
Ik heb 10 jaar geleden de ziekte van Graves gekregen, daarvoor behandeld en hypo geworden. Afgelopen twee jaar goed ingesteld, ook al heb ik altijd last van restklachten.

Ik vroeg me af wat de ervaringen zijn van anderen. Ik slikte 62,5 euthyrox en moet nu van mijn internist 25 extra gaan slikken wat ik de afgelopen 5 dagen al heb gedaan. Dit is meer dan de 25-30 % wat ik online vind. Ik ben nu de afgelopen dagen erg onrustig, slaap slecht en heb last van onrustige benen en ben erg moe, maar dit kan natuurlijk ook door de zwangerschap komen. Is dit normaal, moet mijn schildklier nog wennen? En zou het kwaad kunnen als hij nu ineens te snel gaat?

Zoals jullie merken vind ik het erg spannend en zou ik graag jullie ervaringen hiermee horen. Ik heb een afspraak met mijn internist over een kleine maand.

Ilse
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Net zwanger! dosering en ervaringen

Bericht door laura »

hallo Ilse,

Jammer genoeg blijft het stil op je draadje.
Hoe gaat het inmiddels met jou?
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Anke321
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2018, 04:52

Re: Net zwanger! dosering en ervaringen

Bericht door Anke321 »

Hoi Ilse!

Ik ben nieuw op het forum en ik las je post. Ik ben nu 31 weken zwanger en heb hypothyreoidie na behandeling van graves met rai.
Hoe gaat het nu met je waardes?

Groetjes Anke
Plaats reactie