Bijwerkingen Thyrocare

Levothyroxine (thyrax, euthyrox, eltroxin), cytomel, schildklierremmers (strumazol, PTU), medicijnen schildklierkanker, en wisselwerkingen
Plaats reactie
GJ57
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2019, 07:35

Bijwerkingen Thyrocare

Bericht door GJ57 »

Goedemorgen u allen. Mijn naam is Gerrit-Jan een wat oudere man (tja) en ik ben voorzichtig herstellende van een burnout (een pittige) en een van de vervelende issues is de enorme moeheid. Naast alle andere medische belanghebbenden loop ik ook bij quantum reaction wat mij altijd goed helpt. Omdat er sprake is van bijnieruitputting en al langer bestaande schildklierklachten heeft hij mij Thyrocare 2.0 voorgeschreven. Ik heb zeer veel vertrouwen in deze man maar heb de laatste dagen aanzienlijk meer last van hartkloppingen en hoge bloeddruk (ondanks de medicijnen) Mijn zoektocht naar bijwerkingen op Google leverde mij niet veel informatie op totdat ik dit forum tegen kwam. De toegenomen klachten kunnen ook te maken hebben met persoonlijke omstandigheden maar dat denk ik niet.
Wie heeft deze ervaring ook of zegt nee dat kan daar echt niet van komen. Ik hoor graag van U
GJ57
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2019, 07:35

Re: Bijwerkingen Thyrocare

Bericht door GJ57 »

Dank je Florence, ik zal een afspraak maken met een huisarts om de waarden te laten prikken. En idd wat een waslijst aan ingrediënten. En ik heb vanmorgen al geen tabletten meer genomen en dat geeft al een beter gevoel.
elizabeth27
Berichten: 470
Lid geworden op: 13 okt 2013, 11:54

Re: Bijwerkingen Thyrocare

Bericht door elizabeth27 »

Lijkt me heel goed dat je je bloed laat prikken. Neem dan ook gelijk je vitamine d en b12 mee. Succes!
Suffy
Berichten: 285
Lid geworden op: 12 nov 2014, 15:59

Re: Bijwerkingen Thyrocare

Bericht door Suffy »

B12 heeft geen enkele zin om te prikken, want er zit methyl en cyano in. De B12 zal fas verhoogd zijn.

Wat laat je je dingen aanpraten, Gerrit-Jan.
Bijnieruitputting... bestaat gewoon niet.
Hypofyse en hypothalamus van het rund... hoe bedoel je?
Wat een troep!

En kelp is ook al lekker voor je schildklier. Zorgt voor hyper als je er gevoelig voor bent want er zit heel veel jodium in kelp.

De hoeveelheden heeft Florence er maar (bewust) niet bijgezet. Of staan ze er gewoon niet bij? Dan is het helemaal erg dat je zo'n middel aangesmeerd krijgt.
Het enige waar deze behandelaar goed voor is, is je portemonee.

Kappen met die zooi Gerrit-Jan!
VIP sinds mijn geboorte, diagnose Hashimoto maart 2008
Ex-Thyrax, geswitcht naar Eutyrox, zeer tevreden.
In stapjes van 12,5 van 175 naar 125 mcg (licht hyperen/staken pil).
Ook vit B12- en D-tekort, 2x/week een B12-injectie sinds 15-03-2017.
mamavan2
Berichten: 368
Lid geworden op: 23 dec 2017, 18:41

Re: Bijwerkingen Thyrocare

Bericht door mamavan2 »

Het lijkt me dat je te hoog in je schildklier waardes zit. Dat kan juist resulteren in een burn out. Je kunt zaken minder goed 'handelen'. Hartkloppingen en flinke vermoeidheid passen daar heel goed bij.
GJ57
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2019, 07:35

Re: Bijwerkingen Thyrocare

Bericht door GJ57 »

Zoals eerder aangegeven ben ik gestopt met de tabletten. Deze hebben nog wel even doorgewerkt wat natuurlijk te verwachten was. Langzaam komt de rust wat terug in mijn lijf. Ergens volgende week ga ik een keer langs de huisarts. Dank voor de goede raad u allen.
Plaats reactie