Tsh waarde 1, maar toch alle symptomen

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Carolien78
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2020, 16:05

Tsh waarde 1, maar toch alle symptomen

Bericht door Carolien78 »

Goedemorgen mensen,

Ben al een tijdje onderweg en hoop hier iets meer info te vinden dan want ik tot nu toe weet. Sinds een jaar aan het kwakkelen met vage klachten. Vermoeid, kortademig, pijnlijke gewrichten, last van mn ogen, wisselende menstruatie, overgeven, trillende handen. Klachten die ik tot nu toe nooit eerder had gehad en nu een belemmering gaan geven in mn werk. Schildklier problemen komen in familie voor, oma en broer. Zelf ben ik een vrouw van 41 en voel gewoon dat het niet klopt. Bij bloedprikken niks aparts ontdekt, tsh waarde 1. Doorverwezen naar neuroloog en scan gehad om dingen uit te sluiten, kwam gelukkig niks uit, de neuroloog gooide het op stress of een te druk sociaal leven :shock:
Toch verder laten onderzoeken want de klachten bleven/verergerden. Oogziekenhuis verwijzing en die concludeerde dat ik aan een bril moest voor de verte. Nu een dure bril en 2 maanden verder nog steeds klachten. Vanmiddag nogmaals bloed prikken omdat ik hier nu op sta. Iemand tips waar nog meer op te laten prikken?
Alvast bedankt
Mvg
Carolien
Plaats reactie