Thyrax tekort - 0,100 mg

Levothyroxine (thyrax, euthyrox, eltroxin), cytomel, schildklierremmers (strumazol, PTU), medicijnen schildklierkanker, en wisselwerkingen
Plaats reactie
ineke
Berichten: 484
Lid geworden op: 08 nov 2014, 17:53

Thyrax tekort - 0,100 mg

Bericht door ineke »

Thyrax duotab tablet - 0,100 mg (90 stuks)
Aspen Netherlands B.V.


Verwacht:
week 17 2020


Reden van tekort
vanwege verhoogde vraag worden deze producten gecontroleerd uitgeleverd


Wat betekent dit tekort voor u?
Heeft u vragen over dit tekort voor uw medicijngebruik? Neem voor meer informatie contact op met uw eigen apotheek. Zij adviseren u over de beste oplossing voor uw situatie.



Bron: Farmanco
elizabeth27
Berichten: 470
Lid geworden op: 13 okt 2013, 11:54

Re: Thyrax tekort - 0,100 mg

Bericht door elizabeth27 »

O, my, gelukkig vrijdag nog kunnen krijgen voor 3 maanden. Hier zit nou echt niemand momenteel op te wachten........
Karijn
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 dec 2013, 17:13

Re: Thyrax tekort - 0,100 mg

Bericht door Karijn »

Ik ben best wel bezorgd over eventuele medicijn tekorten.
Heb gelezen dat dit een serieus probleem kan gaan worden. Grondstoffen komen uit China en veel medicijnen worden geproduceerd in India.
India produceert al minder en houdt veel achter voor eigen gebruik.
Ik slik naast Euthyrox nog diverse andere medicatie waar ik niet buiten kan. In elk geval verwachten ze n tekort aan paracetamol. Slik er elke dag 6 dus heb wel een voorraad aangelegd. Deze kun je dan wel gelukkig kopen zonder recept.
Vervelend is het dat je maar voor 3 maanden kunt meekrijgen. Het zou fijn zijn als ze voor chronisch gebruik voor de desbetreffende patiënt n voorraad zouden kunnen aanleggen. Maar zo werkt het natuurlijk niet.
Ik ga maar wel tijdig n herhaling halen, mocht het langer duren voordat ik het krijg, zit ik niet gelijk zonder.
Maar weet niet of het lukt als ik 4 weken van te voren al weer n herhaling ga aanvragen.
Proberen maar.
Plaats reactie