Op afspraak bloedprikken

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Op afspraak bloedprikken

Bericht door laura »

Op facebook las ik dat er ziekenhuizen zijn waar het bloedprikken volgens afspraak gaat.
Wie heeft daar ervaring mee?
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Lyannah
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jul 2020, 14:22

Re: Op afspraak bloedprikken

Bericht door Lyannah »

MCL LEEUWARDEN
Hoi, bij mij hier gaat dat ook zo, je kunt via de site een afspraak maken met tijdsmarges van 10 minuten. Verwacht niet dat je stipt op tijd aan de beurt bent. Er komen ook mensen tussendoor die niet helemaal snapten wat de bedoeling was(lees: ouderen) dit vind ik zelf niet zo'n punt..ook ik word hoop ik ook ooit zo oud...maar er is qua organisatie nog veel te verbeteren..het kan hier efficienter denk ik...
Teun
Berichten: 1070
Lid geworden op: 01 jul 2015, 15:02

Re: Op afspraak bloedprikken

Bericht door Teun »

Ik heb daar ook ervaring mee, ik vind het heerlijk. Op de geplande tijd altijd gelijk aan de beurt geweest, geen lange wachttijden (was soms wel een uur) in de wachtkamer. Een verademing.
Tussendoor geen hinder van mensen die er tussen door moeten vanwege cito bepaling omdat ik ga prikken op een plaatselijke prikpost.
Hoop dat dit blijft bestaan ook na corona tijd.
marjoleta
Berichten: 225
Lid geworden op: 27 sep 2017, 08:03

Re: Op afspraak bloedprikken

Bericht door marjoleta »

Goedemorgen,

Ook in Ede Gelderse Vallei bloedprikken op afspraak, prima geregeld geen lange wachttijden meer.

Mvg.
Marjoleta
Plaats reactie