Mijn bloedonderzoek

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Plaats reactie
ASP01
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2020, 15:45

Mijn bloedonderzoek

Bericht door ASP01 »

Hoi allemaal,

recent een bloedonderzoek gedaan en de test resultaten zijn binnen. Nu heb ik hele hoge waarde anti-TPO, echter de rest van de waarden lijkt wel goed. Ik weet niet of jullie hier naar willen kijken en feedback kunnen geven?

Afbeelding

dank
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Mijn bloedonderzoek,

Bericht door laura »

hallo ASP01,

De waarden zien er netjes uit.
De anti-TPO is ook niet erg afwijkend.

Ik neem aan dat je klachten hebt.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
ASP01
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2020, 15:45

Re: Mijn bloedonderzoek,

Bericht door ASP01 »

Hoi,

Dankje. Dat is fijn om te lezen: ik heb inderdaad klachten die veel overeen komen met hypothyroid: voornamelijk het niet kunnen afvallen, maar ook slecht slapen, vaak moe, futloos, etc. Vooral laatste maand ben ik extreem bezig met het sporten om toch af te vallen: ik eet 1500 tot 1700 kcal en sport 3 uur per dag, ben 1,5 kilo aangekomen.. ik heb mede zo bloedonderzoek laten doen maar deze schijnen gewoon goed te zijn? Enige wat mij opviel was idd de anti-tpo, hierbij werd aangegeven dat deze hoog was (zie de H) voor getal gemeten.
ASP01
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2020, 15:45

Re: Mijn bloedonderzoek,

Bericht door ASP01 »

Hoi MissE,

Dank. Hm ik heb binnenkort afspraak bij huisarts, kijken wat die zegt. Ik heb ook wat mineralen besteld om zo wellicht in het goede bij te dragen aan de schildklier. Wat bedoel je precies met "nauwelijks op benen kon staan"? was je erg moe, etc? Ik heb soms inderdaad uit het niks dat ik erg moe ben en het liefst wil gaan liggen. Weet niet goed waar dat wegkomt en al moet ik zeggen dat ik door de dag niet zo heel goed eet, dus wellicht daar de verklaring.
niekje
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 nov 2019, 17:03

Re: Mijn bloedonderzoek,

Bericht door niekje »

Hoe zijn de waarden van alle andere bloedonderzoeken? Bijvoorbeeld je ijzer/ferritine?
ASP01
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2020, 15:45

Re: Mijn bloedonderzoek,

Bericht door ASP01 »

niekje schreef: 13 nov 2020, 08:49 Hoe zijn de waarden van alle andere bloedonderzoeken? Bijvoorbeeld je ijzer/ferritine?
Hoi Niekje,

Hieronder de resultaten.

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie