Setpoint Cellolov

Hier kun je terecht voor informatie, ideeën en vragen over, en bepalen van een setpoint
Cellolov

Re: Setpoint Cellolov

Bericht door Cellolov »

O, gelukkig dus ik hoef me daar nu nog geen zorgen over te maken. Daar ben ik blij om want ik voel me echt veel beter nu, ook al hyper ik misschien volgens de grafiek een beetje. Afvallen doe ik helaas niets, ik ben alleen nog maar aangekomen het afgelopen jaar. Maar afvallen is dus wel een goede indicatie, dat is goed om te weten.

Bedankt weer voor je reactie, Kiek,

Groet,
Cellolov
Jol

Bericht door Jol »

Hoi Cellolov,

Ik was even aan het meelezen, en las de vraag hoe Kiek zich voelt als ze hyperwaarde heeft. Het verschilt natuurlijk erg persoon, maar met een geschiedenis van Graves heb ik ook wel wat ervaring met hyperwaarden.
Misschien heb je er iets aan.

Voor mij beginnen lichte hyperwaarden altijd met 3 merkbare symptomen: hogere hartslag in rust en je hart vaak voelen bonken, meer eetlust (niets raars maar bijvoorbeeld van 3 boterhammen met de lunch naar 4 of 5 gaan) en het hebben van een druk, ietwat ongefocust hoofd.

Als de hyperwaarden verder doorschieten krijg ik meer klachten: diarree, snel flauwvallen als ik te weinig eet, angstig, mega druk op sommige momenten en erg moe op andere momenten, hartkloppingen.

Ik hoop natuurlijk dat je je goed blijft voelen! Maar misschien helpt t nog iets om een lichte hyper klachten te herkennen!

Groetjes,
Jol
Cellolov

Bericht door Cellolov »

Ha Jol,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat je ook wat signalen opnoemt, nu weet ik een beetje op wat voor soort dingen ik moet letten. Gelukkig heb ik op dit moment nog geen opvallende dingen gemerkt. Alleen hitte-aanvallen, maar die heb ik af en aan al jaren, ook toen ik veel te laag Ft4 had, dat heeft waarschijnlijk meer met andere hormonen te maken ;)

Groetjes,
Cellolov
Plaats reactie