Voorstellen en vragen over kind

Als je schildklier te veel hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als block/replace, titratie, radioactief jodium en operatie
Okéennu
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 apr 2018, 20:16

Voorstellen en vragen over kind

Bericht door Okéennu »

Hoi Allemaal,

In 2018 ben ik 1,5 jaar behandeld voor graves. Al jaren lang ging ik minstens twee keer per jaar naar de huisarts omdat alles in mijn lijf gilde dat het niet goed ging. Maar er was nooit iets aan de hand en het was vast stress. Achteraf bleek dat ik al zeker 7 jaar elke keer op het randje van "normaal" wandelde voor het compleet doorsloeg. A fijn. Ik ben behandeld en het gaat nu heel goed gelukkig.
Maar...ik heb een dochter van net 10 waar ik me zorgen om maak. Ze heeft explosieve buien. Snel boos, hyper actief, trillerig, geen concentratie in de klas. Slaapt slecht. Als ze de trap op loopt is ze buiten adem en gaat haar hart tekeer. Allemaal klachten die ik herken. Door de problemen op school denken ze adhd, dus ik dacht prima die weg wil ik best onderzoeken maar ik wil ook dat haar bloed dat getest wordt. Vanmorgen belde ik voor de uitslag. Lab was goed zei de assistente. Na doorvragen blijkt haar tsh te laag 0,55 en mag 0,6 zijn op haar leeftijd maar omdat ft4 binnen normaal valt heft dat elkaar op zegt de assistent. Toch voelt het voor mij echt niet oke. In Mei vorig jaar was haar tsh nog 1,48. Is het normaal dat het zo zakt in korte tijd? Volgens de assistente is er dus niks aan de hand en geen vervolg nodig. Wat zouden jullie doen?
Plaats reactie