Ervaring RFA behandeling

Met informatie over en ervaringen met diagnose en behandelingen
Plaats reactie
Geetje82

Ervaring RFA behandeling

Bericht door Geetje82 »

In september 2023 ben ik geopereerd aan mijn schildklier en hebben ze de linkerkant verwijderd ivm multinodulair struma. Nu groeit de nodus in mijn rechter schildklierhelft ineens erg hard ( in 10 maand meer dan 1 cm gegroeid) en is nu 4,1 cm. Heb nu weer contact gehad met het ziekenhuis in Zwolle en adviseren ze een RFA behandeling en hoor over 2 weken of ik daarvoor in aanmerking kom. Heeft zo'n behandeling ook invloed op de werking van je schildklier? En hoe hebben jullie deze behandeling ervaren en het herstel ervan?
laura
Contacteer:

Re: Ervaring RFA behandeling

Bericht door laura »

Een late reactie ...

Hoe is het gegaan?
Ervaringen met RFA zijn welkom.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Geetje82

Re: Ervaring RFA behandeling

Bericht door Geetje82 »

laura schreef: 16 jul 2024, 16:48 Een late reactie ...

Hoe is het gegaan?
Ervaringen met RFA zijn welkom.
Hallo Laura, nu ook een late reactie van mij. ;)
Bij mij is de rfa-behandeling goed gegaan, is me heel erg meegevallen. Zag er namelijk heel erg tegenop. Bij mij is de nodus nog niet veel gekrompen maar krijg in oktober weer een echo om te kijken of hij iets gekrompen is en of er een 2e behandeling nodig is. (Dit had de arts mij vlak voor de behandeling al gezegd aangezien de nodus best groot was) ben heel benieuwd naar de echo in oktober en hoop dat hij nog verder gaat krimpen.

Krijg jij ook een rfa-behandeling?
Plaats reactie