Hallo,
Graag zou ik willen vragen of er een wisselwekrng is tussen Thyroxine en het supplement Rhodiola?
Veel dank alvast!
Combinatie Thyroxine en het supplement Rhodiola
Re: Combinatie Thyroxine en het supplement Rhodiola
Alsof je het over ravioli hebt.
Ik heb geen notie van allerlei supplementen die deze generatie mensen (kunnen) kopen.
Laat staan de interactie van dit soort stoffen met schildklierhormoon.
Ik heb geen notie van allerlei supplementen die deze generatie mensen (kunnen) kopen.
Laat staan de interactie van dit soort stoffen met schildklierhormoon.
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Re: Combinatie Thyroxine en het supplement Rhodiola
Hallo Simpie,
Ik weet ook niets over de wisselwerking tussen thyroxine en Rhodiola, van dat supplement had ik nog nooit gehoord. Ik heb Rhodiola eens opgezocht en het is opvallend hoeveel fabrikanten menen de mensen financieel lichter te moeten maken met hun aanbiedingen.
https://www.ivg-info.nl/voedingssupplem ... /rhodiola/
En ik weet wel zeker dat de Europese Commissie daar nooit een uitspraak over zal doen, want de werking is nul/nada/nihil/kulkoek. Dat beoordelingsfeit hoor je ook altijd in de etherreclame, het zal wel wettelijk verplicht zijn, want de gezondheidsclaims zijn op geen enkel bewijs gestoeld.
Groet, Anna
Ik weet ook niets over de wisselwerking tussen thyroxine en Rhodiola, van dat supplement had ik nog nooit gehoord. Ik heb Rhodiola eens opgezocht en het is opvallend hoeveel fabrikanten menen de mensen financieel lichter te moeten maken met hun aanbiedingen.
https://www.ivg-info.nl/voedingssupplem ... /rhodiola/
Wat doet Rhodiola voor je gezondheid?
De volgende gezondheidseffecten kunnen op de verpakking van voedingssupplementen met Rhodiola staan. Bewijs voor deze gezondheidseffecten wordt nog beoordeeld door de Europese Commissie
En ik weet wel zeker dat de Europese Commissie daar nooit een uitspraak over zal doen, want de werking is nul/nada/nihil/kulkoek. Dat beoordelingsfeit hoor je ook altijd in de etherreclame, het zal wel wettelijk verplicht zijn, want de gezondheidsclaims zijn op geen enkel bewijs gestoeld.
Groet, Anna