hoge hartslag

Levothyroxine (thyrax, euthyrox, eltroxin), cytomel, schildklierremmers (strumazol, PTU), medicijnen schildklierkanker, en wisselwerkingen
Plaats reactie
Tatske
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 nov 2015, 12:04

hoge hartslag

Bericht door Tatske »

Vandaag mijn oude dosis euthyrox genomen en weer heb ik hoge hartslag een uur na inname tot ongeveer 3 erna.
Daarna zakt het af.
Als ik me buk schiet de hartslag nog verder omhoog.
Zou dit nog restje cytomel zijn of ben ik gewoon hyper ? Ik ben voor 2 weken ook maar echt 1 dag aan mijn periode geweest en ook al vaker opgestaan met Hoge hartslag.
Ook als ik mijn handen strek trillen mijn vingers en ik ben vaker wakker snachts.
I heb de endo gevraagd of ik mocht prikken maar voor hem was dat nu overbodig.
Het is knap lastig want ik kan sochtends echt niet werken hoe ik dat gewend ben
Help!
Tatske
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 nov 2015, 12:04

Re: hoge hartslag

Bericht door Tatske »

Morgen minder euthyrox slikken of toch weer dag overslaan? Ik voel me erg onrustig weer terwijlmijn hartslag dan weer snel gaat en dan weer normaal.
Ook heb ik t idee dat ik druk bij mijn ogen ben, alsof als sneller gaat. Ook het gevoel in de spieren van constante spanning in mijn nek en armen.
Ik praat ook drukker en soms kon ik niet uit mijn woorden.
Ik baal dat de ha mij niet terug heeft gebeld gisteren. Ik vroeg of ik een betablokker mocht nemen maar geen reactie. Balen.
Dunkerbeck
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jun 2015, 17:58

Re: hoge hartslag

Bericht door Dunkerbeck »

Hoewel het erg eng kan voelen is het soms beter om ff door te zetten weet ik uit ervaring. Als je blijft wisselen van dosering raakt je lijf er niet aan gewend. Na lange tijd op dezelfde dosering heb ik nog steeds wel van deze dagen ertussen maar het wordt langzaam aan beter.
Tatske
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 nov 2015, 12:04

Re: hoge hartslag

Bericht door Tatske »

Hoi
Ik slik zeker al 11 weken 69 euthyrox. Ik heb 1 dag cytomel geprobeerd en daarna ben ik nog meer gaan hyperen.
Ik schommel echt heel snel. In 8 weken tijd ging ik van tsh 25 naar 0.11
En zo ga ik ook weer wat terug.
Voor 12 weken stond ik op 3.3 en heb toen v 62 naar 69 opgehoogd en zat binnen 5 weken op 0.46 / 20.
Voelde me goed. Ik merkte voor 3 weken al dat ik opstond met hogere hartslag maar toen ik heb daar niks bij gedacht. Nu zit ik soms uren op 100/112 hartslag en nu sinds 12uur weer rustig rond de 72.
Ik ga maandag prikken dan weet ik how ik ervoor sta
Tatske
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 nov 2015, 12:04

Re: hoge hartslag

Bericht door Tatske »

Niet 12 uur maar 12uur. Ik word al gek haha
Plaats reactie