Eeuwige dilemma sk probleem of depressie?

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Esther33
Berichten: 65
Lid geworden op: 17 aug 2016, 22:30

Re: Eeuwige dilemma sk probleem of depressie?

Bericht door Esther33 »

Klinkt goed toch! Behalve de hoofdpijn werkte de euthyrox voor mij wel goed. In het begin wel erg misselijk geweest en spierkrampen in mijn benen. Misselijkheid hoor ik vaker bij euthyrox.

Na de overstap had ik vier dagen geen hoofdpijn, maar daarna bleek ik helaas te hyperen. Toen nam ook de hoofdpijn weer toe. Nu gaat het overdag aardig en in de loop van de dag, zo eind middag/ begin avond krijg ik toch enorme hoofdpijn. Het voelt minder als druk wat ik bij de euthyrox had. Meer alsof alles samen knijpt. Heb nog steeds morfine nodig om de nacht door te komen. Ik heb nu twee weken de nieuwe dosering en moet proberen dit eerst zes weken vol te houden. De andere hyper klachten zijn wel weggetrokken en krijg wat meer energie, dus hoop toch ook dat die hoofdpijn weg zal gaan..

Succes met overstappen! Hoop dat het goed uitpakt voor je!
vlaggetje
Berichten: 142
Lid geworden op: 19 apr 2016, 20:55

Re: Eeuwige dilemma sk probleem of depressie?

Bericht door vlaggetje »

Dank je Esther,

Heel veel sterkte met je hoofdpijn!

Met vriendelijke groet Janet
vlaggetje
Berichten: 142
Lid geworden op: 19 apr 2016, 20:55

nieuwe waardes na overstap euthyrox

Bericht door vlaggetje »

Ik ben overgestapt van 100 thyrax naar 88 euthyrox helaas zijn mijn waardes voor mij weer hyper tsh 0,25 ft4 18.
Nu om de dag 75 , 88. Morgen een dagje overslaan?

Groet Janet
Plaats reactie