Euthyrox misselijk

Levothyroxine (thyrax, euthyrox, eltroxin), cytomel, schildklierremmers (strumazol, PTU), medicijnen schildklierkanker, en wisselwerkingen
Plaats reactie
Bary12
Berichten: 55
Lid geworden op: 25 apr 2016, 12:13

Euthyrox misselijk

Bericht door Bary12 »

Hallo

Ik heb 6 dagen mijn thyrax omgeruild voor euthyrox.

Nou heb ik vlaggen hoofdpijn maar vooral er misselijk.
Ook een soort van lichte steken in buik en raar down gevoel. Alles met vlaggen.

Maar vooral heel misselijk.

Kan dit Door euthyrox komen of gewoon virus? Als ik Google komt er vaker misselijkheid voor bij euthyrox maar ik heb eigenlijk nooit hiervan last gehad of gehoord.

Wat denken jullie toeval?
Rick
Berichten: 335
Lid geworden op: 17 feb 2015, 09:56

Re: Euthyrox misselijk

Bericht door Rick »

Hoi Barry,

Ik heb hier zelf geen last van gehad.
Wel werd ik bij te weinig euthyrox duizelig.
Hobby
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 jul 2016, 20:45

Re: Euthyrox misselijk

Bericht door Hobby »

Hoi Barry,
Ik ben ook misselijk geregeld, maar ook nog veel andere klachten. Ook wel klachten die niet in t rijtje bijwerkingen staan.trage hartslag (49), bonzen van mn hart, duizelig, kramp in mn been en gezicht, opgezette klier rechts vooral met pijn tot mn oor en jukbeen, kleine onstekingen over mn hele lijf. Ben somber, verdrietig, uitgevallen op mn werk . Totaal ontregeld dus.ben nu 25 mcg gezakt met euthyrox, de hartklachten verminderen wel. Ik hoop nog steeds dat t snel beter gaat en euthyrox uiteindelijk beter voor me gaat zijn dan thyrax 12 jaar lang voor mij was.
Rebecca
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jul 2016, 15:38

Re: Euthyrox misselijk

Bericht door Rebecca »

Hoi, ook ik ben misselijk na overstap thyrax naar euthyrax. Sinds 7 mnd, is vooral smorgens wordt in loop vd dag minder. Ben nu nog vaag misselijk, of het nog weg gaat??? Ben van 200 thyrax naar ene dag 112 en volgende dag 125. Ben nog steeds niet ingeregeld. Het blijft tobben. Sterkte
Esther33
Berichten: 65
Lid geworden op: 17 aug 2016, 22:30

Re: Euthyrox misselijk

Bericht door Esther33 »

Ik was erg misselijk bij de start met euthyrox. En ook weer bij iedere ophoging. Werd in de loop van de weken wel weer wat minder.
Sinds een week over op Tirosint en daar geen last meer van gehad.
eliza2020
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 aug 2016, 07:44

Re: Euthyrox misselijk

Bericht door eliza2020 »

Ik was vooral smorgens meer duizelig maar ook erg gejaagd overdag en veel zweten niet normaal meer .na over stap eutyhrox

Ben nu een week aan het minderen van 75 naar 62,5 gegaan en merk nu wel minder suizen oren en jammer haren vallen weer meer uit .
ook mijn ogen korstjes in de hoeken ,tranen vooral smorgens gaat nog niet over.
Plaats reactie