Help...

Levothyroxine (thyrax, euthyrox, eltroxin), cytomel, schildklierremmers (strumazol, PTU), medicijnen schildklierkanker, en wisselwerkingen
Kiek
Berichten: 6741
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Help...

Bericht door Kiek »

Bary,
Het is handig dat je je waarden opgeeft.
En voor de duidelijkheid in volgorde van tijd.
Natuurlijk horen daar ook je waarden bij van de afgelopen maand.

Voor het gemak van het forum is het aan te raden om één onderwerp aan te houden.
Dat is voor jezelf handig, en in het bijzonder voor de lezer.
Het vergt veel meer tijd om in allerlei verspreide onderwerpen je berichten te lezen.

Als de waarden die je opgegeven hebt van jezelf zijn, die je onder dezelfde condities hebt laten prikken, dan is dat set point jouw set point.
Dat kun je dan als streefwaarde gebruiken.

Succes!
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Bary12
Berichten: 55
Lid geworden op: 25 apr 2016, 12:13

Re: Help...

Bericht door Bary12 »

Ok


Ik heb nu mijn uitslagen na 5 weken en 2 dagen ongeveer. In het weekend ben ik op vakantie dus heb ik al geprikt.

Tsh 1.9
Ft4 18

Ft3 4


Nog steeds misslijk maar wel minder. Ik slik 75 mcg eurhyroxx en slikte 125 thyrax.

Wat vinden jullie. Ik heb het idee dat ik het beste op deze dosis kan blijven en dan weer prikken over 6 weken?

Maar man die misselijk heide is echt naar.
elizabeth27
Berichten: 472
Lid geworden op: 13 okt 2013, 11:54

Re: Help...

Bericht door elizabeth27 »

Hoi Bary12,

Als jij je iets beter voelt met deze waardes, zou ik het even zo laten. Verder is het denk ik wel verstandig om iets mee te nemen tegen misselijkheid.
Plaats reactie