Verhogen medicatie

Als je schildklier te weinig of geen hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als levothyroxine (alleen T4) of levothyroxine plus liothyronine (T4 plus T3)
Kiek

Re: Verhogen medicatie

Bericht door Kiek »

Hallo Elizabeth,

Wat fijn dat je je goed voelt!
M'n pet af dat het je lukt om nog zoveel uren met kinderen te werken...

Hartelijke groet,
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
elizabeth27

Bericht door elizabeth27 »

Dank je wel kiek! Verbaas mij er soms ook over.... Ook omdat ik nog mantelzorg doe bij mijn vader maar goed, 't is wat 't is. Probeer wel voldoende rust in te plannen en ontspannende dingen te doen en te blijven doen.

Vandaag de uitslag binnen van het bloed prikken, tsh. 1.17 en T4 vrij 14.9 een half jaar geleden was de tsh. 1.53 en de T4 vrij 15.1. Ik slik nog steeds 100 mcgr thyrax. Denk dat de waardes niet helemaal kloppen, beiden gezakt in vergelijking met de vorige keer. Eerder bij 14.9 ook een tsh van 3.05 gehad.... . Blijf 't lastig vinden als 't gevoelsmatig niet klopt.......

Heb nog steeds het gevoel dat ik wel meer in balans kom en ook aan 't werk ben ik ondertussen wel weer gewend wat heel prettig is.
elizabeth27

Bericht door elizabeth27 »

Aangegeven dat ik volgend jaar 2 dagen I. p. v. 3 dagen wil gaan werken. Ik mis toch een stukje rust voor mijzelf. Als t goed is, zal dat verder geen probleem zijn. Ik kan gelukkig prima leven met minder geld.
Plaats reactie