Nieuw op het forum en een beetje advies nodig.

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Nils46
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 mei 2021, 10:33

Re: Nieuw op het forum en een beetje advies nodig.

Bericht door Nils46 »

Dankuwel voor de snelle respons Kiek , morgen naar de dokter dus dan vragen we een verhoging 😁
Nils46
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 mei 2021, 10:33

Re: Nieuw op het forum en een beetje advies nodig.

Bericht door Nils46 »

Hey Kiek ,


Kleine update. We gaan zachtjes aan naar 75mcg gaan. Nu om de 2 dagen en na een aantal weken elke dag 75mcg. Ik ben nogal gevoelig aan medicatie en voel dit nu toch wel weer. Bij de vorige verhoging voelde ik mij ook eerste enkele weken niet lekker. Vooral moe en wel wat spierpijn. Dit is wel over gegaan. Nu voel ik ook op de dag dat ik 75mcg neem dat ik toch beduidend vermoeider ben alsook mijn spieren die wel wat protesteren. Mijn bloed is terug geprikt en dit was een TSH van 3,3 en een ft4 van 18. Wel 's middags geprikt ongeveer 6u na inname medicatie (het ging niet anders). We ploegen alleszins verder , mijn dokter is wel begripvol en we zitten eindelijk op dezelfde lijn 😁.

Mvg
Kiek
Berichten: 6738
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Nieuw op het forum en een beetje advies nodig.

Bericht door Kiek »

Hallo Nils,

Aan je TSH te zien is er aan het niveau niet veel veranderd.
Dat zwabbert nog steeds flink.
En doet denken dat je rest-niveau nog steeds van zich laat horen.
Het doel is om je rest-niveau te onderdrukken: die mag geen invloed meer uitoefenen.
Pas dan keert de rust terug.

Met succes op naar de volgende!
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Plaats reactie