Voorstellen Tajati

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Plaats reactie
Tajati
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2021, 18:20

Voorstellen Tajati

Bericht door Tajati »

Hallo allemaal,

Ik ben Santana en ik ben helemaal nieuw hier.
Ik heb me aangemeld op dit forum omdat mijn schildklier waarden goed uitkomen maar ik helaas wel klachten ervaar ook is er een zichtbare verdikking in de schildklier die morgen onder de scan word na gekeken. Mijn vraag is nu kan je met een goede uitslag van de schildklier vanuit de huisarts toch problemen hebben met de schildklier? De klachten komen ook overeen met schildklier problemen. Ik weet het even niet meer en ik dacht stel mijn vraag eens even hier waar mensen toch al iets meer er van af weten.

Alvast bedankt! :)

Groetjes Santana
Leia
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 nov 2021, 23:12

Re: Voorstellen!

Bericht door Leia »

Hoi Santana,

Ik moet een zeker antwoord schuldig blijven, al weet ik van mijn vader dat zijn huisarts zelf de waarden niet goed geïnterpreteerd had waardoor er een verkeerde diagnose was. Uiteindelijk is de internist de deskundige en niet de huisarts. Ik hoop dat iemand met veel ervaring antwoord geeft, misschien dat je in de titel van je topic expliciet moet vermelden dat je een vraag hebt, want ik heb ook net een voorstel bericht gemaakt en vroeg mezelf af of het wel duidelijk was dat ik ook een vraag heb.

Groetjes!
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Voorstellen Tajati

Bericht door laura »

hallo Santana,

Hoe zijn je waarden?
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Plaats reactie