Advies arts Haarlem

Over partners en familieleden met schildklierziektes. Over werk en sport. Over gewicht en afvallen.
Plaats reactie
Gonnie
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 okt 2021, 17:28

Advies arts Haarlem

Bericht door Gonnie »

Hallo allemaal,

Wie weet er een goede arts in Haarlem die zowel medisch als orthomoleculair geschoold is en reguliere schildkliermedicatie
Mag voorschrijven. Dit mag alleen iemand die ook echt arts is en geen therapeut. Liefst een arts waar ik zonder verwijzing terecht kan.
Bij voorbaat dank!
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Advies arts Haarlem

Bericht door laura »

hallo Gonnie,

Dit forum is niet bedoeld voor alternatieve of complementaire zorg.
Zoals het in de spelregels staat: Dit forum is niet bedoeld voor discussie over alternatieve (schildklier)zorg.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Gonnie
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 okt 2021, 17:28

Re: Advies arts Haarlem

Bericht door Gonnie »

He Laura,
Ik slik gewoon reguliere medicatie en ben ook op zoek naar een reguliere arts die gewoon medisch geschoold is. Maar het zou fijn zijn als deze ook orthomoleculaire geschoold is. Er zijn ook huisartsen die naast hun medische opleiding orthomoleculair geschoold zijn. Mijn inziens hoeft er hier geen discussie plaats te vinden. Ik was van mening dat dit forum er is om elkaar te helpen.
Dus mocht iemand een goede arts weten dan hoor ik t graag.
Kiek
Berichten: 6713
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Advies arts Haarlem

Bericht door Kiek »

Hallo Gonnie,


Wie weet er een goede arts in Haarlem die zowel medisch als orthomoleculair geschoold is en reguliere schildkliermedicatie

Zo'n combinatie bestaat niet.
Zodra je een schildklierfafwijking hebt, en levothyroxine behoeft, dan ben je bij een orthomoleculair arts aan het verkeerde adres.

Een goede arts maakt geen gebruik van orthomoleculaire benaderingswijzen.

Met vriendelijke groet,
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Plaats reactie