Diagnose Graves

Als je schildklier te veel hormoon maakt met klachten, symptomen en behandelingen als block/replace, titratie, radioactief jodium en operatie
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Diagnose Graves

Bericht door laura »

hallo Marjolein,

Wat vervelend dat het (nog) niet naar wens gaat.
Ik wens je veel sterkte.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
Pomtips
Berichten: 140
Lid geworden op: 31 mar 2018, 22:35

Re: Diagnose Graves

Bericht door Pomtips »

Wow heftig. Die hartslag van tegen de 200, bizar. Ik ben bij een hartslag van rond de 90 in rust al haast in paniek. Ben je niet eerder met een hoge hartslag op de spoedeisende hulp beland in het verleden? Veel sterkte!!
Graves sinds 2010. In aug 2022 gestopt met B&R en na recidive in sept 2022 begonnen met instellen op titratie.
LotusElise22
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2022, 10:30

Re: Diagnose Graves

Bericht door LotusElise22 »

dag allemaal, even een update. Het is nu drie maanden geleden dat mijn schildklier is verwijderd. Calcium wordt nog steeds niet vanzelf aangemaakt en er wordt vermoed dat de bijschildklier toch blijvende schade heeft opgelopen tijdens de operatie. Mijn stem ben ik ook nog steeds kwijt, ik ben logopedie geweest en kreeg oefeningen maar deze werkte averechts en de behandeling is acuut gestopt. Ik wacht nu op een verwijzing naar een academisch ziekenhuis. Ik heb ook nog veel pijn en moeite met slikken. Het is naar zeggen van de chirurg een moeilijke operatie geweest en het niet normaal is. De schildklier was er erg aan toe en zat vast gegroeid aan mijn luchtpijp en was ook de dubbele grote dan normaal . Dat bevestigd wel de noodzaak van de ingreep maar hoe ik me nu voel heb ik er erg spijt van. Ik ging er in met het gevoel van doe ik wel even , weinig risico’s .. dit had ik niet verwacht 🥲
Gebruikersavatar
laura
Berichten: 3600
Lid geworden op: 11 sep 2013, 22:42
Contacteer:

Re: Diagnose Graves

Bericht door laura »

Wat vervelend dat het allemaal zo gelopen is.
Ik wens je heel veel sterkte.
laura

Kijk voor meer informatie ook eens op Schildkliertje.

Raadpleeg altijd een arts als je twijfelt over je gezondheid.
Het Schildklierforum kan niet worden beschouwd als vervanging van een consult of een behandeling.
LotusElise22
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2022, 10:30

Re: Diagnose Graves

Bericht door LotusElise22 »

bedankt Laura 🍀
Plaats reactie