Moeilijke woorden

Over tsh, fT4, T3, antistoffen, echo, biopsie, scintigram, klachten en symptomen
Plaats reactie
Antoinette!
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2023, 11:16

Moeilijke woorden

Bericht door Antoinette! »

Goedemiddag.
Ik heb een Nodus en paar puncties gehad met onduidelijke uitslag telkens.Nu is er pas een Petscan gemaakt en zo te zien is er weer een onduidelijke uitslag uitgekomen.
Morgen naar de internist maar ben benieuwd of er meer mensen zijn waarbij er nog steeds geen duidelijkheid is uitgekomen na het krijgen van een Petscan van de Nodus.
Antoinette!
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2023, 11:16

Re: Moeilijke woorden

Bericht door Antoinette! »

Ik had bijlage van uitslag toegevoegd maar die zie ik nergens staan.
Maar dit stond in de Conclusie;
Centraaal fotonarme Nodus in rechterschildklierkwab met in de rand gering verhoogde stapeling .
Geen scintigrafisch geen uitspraak mogelijk
M.b.t. evt. Metastase van het destijds bekende type mamaca ,danwel zekerheid uirsluiten van een primaire schildkliermaligniteit
Kiek
Berichten: 6741
Lid geworden op: 12 sep 2013, 11:36

Re: Moeilijke woorden

Bericht door Kiek »

Hallo Antoinette,

Je schrijft:

Nu is er pas een Petscan gemaakt en zo te zien is er weer een onduidelijke uitslag uitgekomen.

Ik had bijlage van uitslag toegevoegd maar die zie ik nergens staan.
Maar dit stond in de Conclusie;
Centraaal fotonarme Nodus in rechterschildklierkwab met in de rand gering verhoogde stapeling .
Geen scintigrafisch geen uitspraak mogelijk
M.b.t. evt. Metastase van het destijds bekende type mamaca ,danwel zekerheid uirsluiten van een primaire schildkliermaligniteit


Je hebt ervaring met borstkanker, waardoor dit natuurlijk een uitgesproken onzekere tijd is voor je.
Blijkbaar hebben ze wat je schildklier betreft nog steeds geen zekere diagnose.
Ik hoop dat ze je snel een plan zullen voorleggen.

Sterkte!
Kiek
Nuchter lab 8.00 uur - dosis pas slikken na het prikken - lees over schildklieren en ervaringen, want deze kennis geeft inzicht. Door Hashimoto een ervaren schildklierhormoongebruikster (geen arts).
Plaats reactie